Copyright © Vitamin Untuk Semua
Design by alfatihstudio
Thursday, February 14, 2013

Set Bersalin Shaklee buat Ibu terus Kekal Bertenaga.

Ibu-ibu yang sedang hamil pasti sedang tercari-cari set bersalin yang sesuai untuk anda semasa tempoh berpantang nanti kan? Pastinya pening kepala kerana banyak betul set bersalin di pasaran sekarang. 

Ibu yang menyusu lebih-lebih lagi, pasti cerewet sikit pilih set bersalin, maklumlah takut-takut memberi kesan kepada anak yang menyusu. Ataupun lebih menakutkan, set bersalin yang mengeringkan susu! Pastinya itu sesuatu yang tidak diingini oleh ibu-ibu yang baru bersalin dan berhasrat menyusukan bayinya.

Ibu pasti tak rasa risau lagi dengan pilihan terbaik yang ada kini. Ini memang epic, dan menjadi trend ibu-ibu menyusu sekarang memilihset bersalin Shaklee.

Set bersalin ni dilengkapi dengan vitamin dan mineral yang penting untuk ibu-ibu baru bersalin.

VITA-LEA : Membekalkan keperluan vitamin dan mineral ibu terutama zat besi yang membantu ibu lepas bersalin yang banyak kehilangan darah semasa proses bersalin dan pemulihan.

B-COMPLEX : Vitamin anti-stress, bukan saja mengelakkanmeroyan tapi juga membantu menstabilkan hormon agar memudahkan proses penyusuan susu ibu.

VITA-C : Vitamin C dengan flavonoids yang penting untukpenyembuhan tisu serta membantu membanyakkan susu ibu.

ZINC Membantu dalam penyembuhan luka, mengelakkan jangkitan dan membantu dalam metabolisma karbohidrat.

Ibu juga boleh add-on GLA Complex bagi membantu menstabilkan hormon selepas bersalin dan ESP yang bukan saja bagus untuk penyusuan susu ibu malah membantu mendapatkan kulit yang gebu! Anda boleh ambil Ostematrix bagi membantu dalam penyusuan dan mengelakkan sembelit.

Jom kita tengok apa kata pengguna yang berpuas hati dengan set ini:
Pastinya anda pun ingin merasai pengalaman seperti ini kan. Lebih-lebih lagi jika anda pantang sendiri...

artikel : http://www.vitaminsemulajadi.net/

0 comments:

Post a Comment