Copyright © Vitamin Untuk Semua
Design by alfatihstudio
Monday, July 15, 2013

Jom Nyah Toksin bersama Shaklee di Ramadhan ini.

Alhmdulillah arini masuk hari-6 kite semua umat Islam berpuasa..syukur masih lagi diberi kesempatan untuk mengumpulkn pahala didalam bulan mulia ini.Bulan merebut sebanyak mungkin pahala dengan melakukan apa yang disuruh dan meninggalkan ape yang dilarang olehNya.

Orang kata 'perut adalah sarang penyakit'.Berpuasa sangat baik baik dalam membantu tubuh menyingkirkan pelbagai 'racun' dalam bersarang dalam perut kite.Sebab itu bukan hanya umat Islam mengamalkan amalan berpuasa ini malah kaum bangsa lain seperti Cina dan India juga turut mengamalkan dengan cara mereka tersendiri.

Dengan mengamalkan amalan berpuasa ini,toksin daripada kolon,buah pinggan,pundi kencing dan paru-paru serta kulit boleh dikeluarkan dari tubuh secara menyeluruh.Hasilnya ia dapat melapangkan kesan sumbatan pada dinding saluran pernafasan dan pemakanan kita.

Oleh itu disarankan pegambilan produk Shaklee di bulan mulia ini untuk menyahtoksin yang berada dalam diri anda selama ini.

 WAKTU BERBUKA PUASA -  Berbuka dimulai dengan kurma lebih afdal berbanding kuih muih yg manis serta kurang yang dibeli di bazar Ramadhan.Selain juadah utama,anda boleh tambahkan gabungan terbaik minuman performance Orange dan ESP untuk tenaga tambahan bagi menunaikan soalt terawih dismaping mengambil alfalfa untuk proses detoksifikasi tubuh.

SEBELUM TIDUR - Amalkan segelas ESP beserta vitamin lain seperti Vitalea,B,Complex,Vitamin C serta Nutriferon untuk meningkatkan sistem imun anda.Banyakkan meminum air.

WAKTU BERSAHUR - Anda boleh mengambil nasi ataupun juadah bersahur seperti biasa,Namun memandangkan waktu yang singkat ditambah kesukaran untuk bangun bersahur,gabungan ESP dan Performance Drink dapat memudahkan anda disampign memberi yang terbaik buat anda dan keluarga agar kekal bertenangapada siang harinya.Juga jangan lupa Alfalfa untuk program detokfisikasi anda!

Akhir kata,selamat berpuasa buat anda semua dan terus kekal sihat bertenaga sepanjang menjalankan ibadah dibulan mulia ini.

0 comments:

Post a Comment