Copyright © Vitamin Untuk Semua
Design by alfatihstudio
Wednesday, June 26, 2013

Rahsia untuk susut dgn sihat..ALFALFA & LECITHIN

        Alhamdulillah arini saya ingin berkongsi dengan semua rahsia saya sendiri bagaimana saya boleh turunkan bdan dengan jayanya..Syukur walaupun saya masih menyusukan anak kedua saya yang kini baru berusia setahun dan masih lagi fully breastfeeding sehingga hari ini.Anda faham-faham la bila menyusukan baby cepatlah merasa dahaga dan lapar sebab semuanya da disedut oleh di kecil.Jadi nafsu makan agak memuncak..Akui masa anak no.1 saya agak susah untuk dapatkan kembali ke berat badan asal sebelum mengandung.(Saya seorang yang akan gain weight dgn jayanya semasa mengandung..anak pertama 22kg yg kedua 18kg...fuhh semangat..tiada istilah morning sickness..syukur jugak disitu..mkn tanpa ade rase nk menolak langsung walaupn tkde la nk idam ape2 pun)

Selepas pantang baby kedua sy menjadi ahli Shaklee dan terus amalkn pengambilan siberdua ini LECITHIN n ALFALFA secara konsisten..

LECITHIN - memecahkan lemak/kolestrol dalam badan
ALFALFA - membuang semua lemak/kolestrol dalam badan yang telah dipecahkan oleh Lecithin

Jadi kombinasi berdua ini sangatla membantu dalam menjayakan misi kurus dengan sihat saya.
Alhamdulillah.Dan tidak lupa pengambilan air kosong 2-3liter sehari WAJIB.

Ingin jadi seperti saya..hubungi saya segera..017-3150252 (sms/call/whatsApp/weChat) segera.



0 comments:

Post a Comment